Mažeikienė Aistė

Turi 11 metų mokymų vedimo ir konsultavimo patirtį įvairiose klientų aptarnavimo ir pardavimo darbuotojų grupėse - verslo organizacijose ir viešose įstaigose. Dalyvavo ir skaitė pranešimus įvairiose konferencijose bei seminaruose tiek Lietuvoje, tiek užsienio šalyse.

Konsultuoja organizacijas nuo 1999 metų: nustato atrankos ir mokymosi poreikius, turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankoje bei „galvų medžioklėje"; atlieka kompetencijų įvertinimą, darbuotojų lojalumo, „slapto kliento" tyrimus, įdiegia klientus aptarnaujančių darbuotojų vertinimo sistemą organizacijose.

Šalia verslo veiklos, dviejose aukštosiose mokyklose dėsto "Vadovavimo psichologiją", "Retoriką", "Žmogiškųjų išteklių valdymą" (magistrantūros studijų programos).
Vilniaus Universitete yra įgijusi Organizacinės psichologijos magistro laipsnį.


Ekspertinės sritys:

Veiksmingas viešas kalbėjimas ir auditorijos valdymas
Pardavimo įgūdžių treniruotės (telefonu ir tiesiogiai)
Efektyvus klientų aptarnavimas
Konfliktų sprendimas ir įtampos valdymas
Komandos darbo organizavimas
Padalinių vadovų mokymai: lyderystės ugdymas
Atranka ir „galvų medžioklė"
Naujų darbuotojų įvedimas
Personalo vertinimo metodai (metinio pokalbio ir „slapto kliento" metodikų pritaikymas konkrečiai organizacijai)
Darbuotojų atleidimo psichologija

Mokymus veda lietuvių kalba.

Mėgstamas posakis: „Kartais nepakanka padaryti geriausia. Turi padaryti tai, ko reikia." (Seras Winston'as Churchill'is)

Lektoriaus straipsniai

Kiti produktai